minegkaya ben her kontrol öncesi yaptırıyorum yani ayda 1e endeksledim bi sorun yaşamadım ama doktorunuza danışın isterseniz
Beybyi @“Ayse_umay”#p36245590 ben evde kendim yapıyorum eğer kendim yapamasaydim kuaföre falsn giderdim bı sorun olacağını düşünmüyorum
Ayse_umay Beybyi Beybyi çok tedirgin oldum sonrasın da ağrım olur mu diye ama bana cesaret verdiniz teşekkürler
melikedelibas @Ayse_umay Hic rutinimi bozmadim her ay devam ettim onemli olan temiz hijyenik yapilmasi hic bir sıkıntı yasamadım doguma kadar yaptirdim
Beybyi Ayse_umay rica ederim 35. Haftsmda en son son kendim yapmıştım şuan 39+3 teyim hâlâ temiz büyük rahatlık zaten sancım var her an doğurabilirim
Ayse_umay Beybyi Allah kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 büyük kolaylık evet gebelikten önce yaptırıyordum sonra endişe ettim işte