Ayse_umay Kızlar selam 17. Haftaya yeni girdim ağda yaptırmak istiyorum gebeliği boyunca yaptıran oldu mu. Heran gibi sıkıntı çıktı mı merak ediyorum
cakirbebek Ayse_umay doğuma kadar yaptırdım doğumdan bir gün önce bile yaotirdim bir sıkıntı olmadı hatta doğumdan sonra lohusaligim bitince 40 günde tekrar yaptırdım şükür bir sorun yok
hatice_aygun2 Ayse_umay ilk kızımda yaptırmadım çok pişman olmuştum bunu öğrendiğim günden beri yaptırıyorum 37+4 hastalığım sorun olmuyor
Ayse_umay hatice_aygun2 endişe ettim bende ağda acısından dolayı sonrada ağrım olur mu diye ama bugün yaptıracam artık