17 haftalık hamileyim 2 gündür şiddetli baş ağrısı yaşıyorum. Boyun düzleşmesi var ondan dolayı tutuyor ağrım. Parol içtim ama hiç fayda etmedi. Bugünde geçmezse hastaneye gidip serum yaptırmak istiyorum. Gebelikte ağrı kesici serum yapıyorlar mı acaba bilgisi olan var mı?