Merhabalar bugün tam 6 haftalık oldum 1 hafta önce gittiğimde kese gözüktü dünde kontrolüm vardı kese var yolksac var ama bebek gözükmedi. Doktor olumsuz konuştu çok moralimi bozdu 1 hafta daha bekleyelim dedi. Sonra başka hastaneye gittim kesende yolksacda çok iyi dedi 1 hafta 10 gün daha bekle dedi olabilir dedi 7 8 haftada görenler duyanlar var dedi. Bu arada aşılama oldum öyle hamile kaldım çok şükür. Sizinde başınıza gelen oldumu dünden beri ağlıyorum mahvoldum allahım inşallah haftaya görürüm bebeğimi