Gkcece1 ilk gebeliğinizde bu şekilde söylenmesi çok talihsiz olmuş ama şükürler olsun ki Rabbim evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etmis♥️
Yanılma payı her zaman herşey için var tabii ki ama şunu unutmamak lazım NIPT, detaylı ultrason gibi bir gerçek var artık ne olursa olsun. Sizin yerinizde olsam bulunduğunuz ilin en iyi perinatoloğunu araştırır ona giderdim. Yani ilk seferde bu şekilde söylenildi diye ikincide gitmemezlik yapmazdım. Yinede sizin kararınız