Byzdgnn yagmurplt yagmurplt benim ikinci dogumum ilkim normaldi zaten buda normal ama 39+3 uz gittim daha yerleşmemis bekliycez carsambaya kadar
Sedset Ben de bugün gideceğim inşallah tam 33. Hafta olduk bugün geçen hafta ki kontrol pek güzel geçmemişti umarım güzel sonuçlar ile çıkarız 🌸
redflowers Prensess33 çok geç saate aldım zamanda geçmiyor 😀 22 haftalık olduk inanılmaz tek taraflı Bel ağrısı ve bacak kramplarım başladı bu gece uyuyamadım bile 😏 yataktan kalkamıyorum ☹️
Prensess33 redflowers ben 1 buçukta gidecem sırami aldığımda bakıyorlar dörde kalmam büyük ihtimal 😁 bizde 31+4 olduk ağırlaştım iyice mide yanma çok oluyor ve sırtıma vuruyor geceler uykusuz 😴🥲😂
redflowers yagmurplt dinlenince de geçiyo gibi oluyor sonra yine başlıyor nasil dayancsm bilmiyorum 😞
Prensess33 redflowers valla beş dk önce hastaneden aradılar saatim geç saat diye bir buçukta gelebilir misiniz dedi bende o saatte gelmeyi planlıyordum dedim 😂😂
yagmurplt Mine fatmaanuurr22 normal canım bende detaylı ultrasona girdiğim zaman 22 haftada 500 gramdı