fatmakyn 35 gün falan sürdü sonlara doğru zaten kanama gibi değilde adetin sonlarinda olduğu gibi oldu. Ama dikişlerim 50 günde falan iyileşti canım 2 ay sonunda tamamen iyileştim diye bilirim. O yüzden acele etme daha lohusaligin yarisindasin, ağrı gerilme üzerine oturamama normal şeyler.