Selamlar herkese,
Benim 1 aydır ayak tabanlarımda geçmeyen bir ağrı var. Özellikle sabahları daha çok oluyor ama son bir haftadır gün içinde de kendini hissettiriyor. 35+3 teyim hamileliğin de. 1 ay önce de taşındım ister istemez çok ayakta kaldım ben o zamandan kalan bir şey zannettim ama sanırım hamilelikle ilgili. Bunun yaşayan ve bir çözümü olan var mı? Dün gece resmen ayaklarımın üzerine basamıyordum. Bu arada çok kilo da almadım normal gidiyorum. Ödemim de yok hiç. Ne iyi gelir bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim.