Cansutkbs bir mağazadaki ebebek çalışanı sadece fren sisteminden şikayet aldık ama garanti kapsamında olduğu için ücretsiz yapılıyor dedi.Bir başka mağazadaki ebebek çalışanı niye bunu düşünüyorsunuz,kırılıyor dedikten sonra vazgeçtim 😔
Siz de bir kaç ebebek mağazasına girin bebek arabalarıyla ilgilenen personeli çağırtıp,bu ürün nasıl?şikayet alıyor musunuz?gibi sorularla ürünün bilgilerini alın bence.