Merhabalar. Stresli, sevinçli, heyecanlı günler yaşadıktan sonra nihayet sağ-salim bu haftalara geldik. 37-38 hafta hamileliğim. İlk defa olsa da vajinal doğum denemek istiyorum. Aslında korkutmasalar korkmuyorum. Kendimi hep hazırladım . Benim gibi olanlar sizde durum nasıl? Vakit yaklaştıkca korku geliyormu? Rahatlamak için neler yapıyorsunuz? Neleri düşünüyorsunuz? Paylaşalım bir-birimizle🙂 Ben hep o hissi yaşamak istemişim. Çok kutsal geliyor( tabi her türlü doğum öyle) ama vajinal doğum daha mucizevi görünüyor. Bu yüzden bir kez bile olsa o hissi yaşamak istiyorum. Bakalım neler olacak😍