Emooss06 bende 21+2 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim daha tam net tekme falan hissetmiyorum ama sadece kalp gibi atış hissediyorum pıt pıt diye bugün hiç öyle hissetme olmadı gibi birsey bende endişeleniyorum böyle olunca ama normal diyorlar şimdi böyle inşallah hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder Rabbim