Yqmrzer
Korkulacak bir şey yokki o ana tanık oluyorsunuz. Uyanıksın ama olaylara planlara hakimsiniz kendınızdesiniz. Daha iyi degıl mi bu? Entübe olmak tamamen uyumak adı üstünde genel olarak beyin dahil o anesteziyi almak. Anne olmanın tam eşiğinde beni daha çok korkuturdu. Uyumak sonra belki tam uyanamamak anesteziyi tam atamamak. Bir çok sıkıntısı var peşinden. Siz 2. Ci gibi olacak diye düşünmeyin. Genel anestezi daha risklidir her durumu düşünmek lazım. Bunu size genel de spinal de bir çok doğuma girmıs bebek hemşiresi olarak söylüyorum .korkutmak içinde asla söylemıyorum spinal degıl genelden korkmanız lazım aslında. O yüzden içiniz rahat olsun bekleyen 2 evladınız varmış dışarda, onlarla da hemen iletişim kurarsınız 3. Yüde daha kendınızde olup hissedersiniz. İns güzel bir doğumunuz olsun