Kızlar şuan 26.haftadayım geçen hafta 26 haftalıkken ultrasona girdim gelişimi nasıldır diye doktora da boyunu kilosunu gelişimini öğrenmek için geldiğimi söyledim baktı etti doktora sorduğumda cevap verdi sormasam hiç söylemeyecek boyunu söylemedi kilosuna 680 gram dedi haftasına göre az değil mi hocam dedim hayır değil dedi ama gönlüm rahat etmedi boyunu bilmiyorum bu uygulamada başka başlıkta kilolara baktığımda hepsi benimkinden büyük kimisi 25 haftalık hamile olduğunu 990 gram olduğunu falan yazmış içim huzursuz sizce kafaya takılmalı bişey mi tekrar ultrasona girmeli miyim bir akıl verin bana lütfen bide karnım da çok çıkmadı ayaktayken yürüdüğümde çokta ağırlık hissetmiyorum karnımda hamile değilmişim gibi sanki hamile kalmadan önce karnım geniş ve büyüktü karnım vardı