MelekkYeliz Kızlar iyi geceler umarım hemen cevap bulabilirim 35+2 yim duştayken alt tarafımdan elime az birşey kan geldi ama sürekli su aktığı için tam anlayamadım böyle birşey başına gelen var mı ama kan olduğuna eminim elime geldi
TugceOrak MelekkYeliz canım başıma gelmedi ama imkanın varsa bi acile gitsen iyi olur bence. Haftan ileri ve hamileliğin hiç bir döneminde kanamayı normal kabul etmiyor doktorlar.
Pparla MelekkYeliz merhaba geçmiş olsun 27 haftalık hamileyim benimde geçen hafta hafif bir şekilde oldu takip ettim devam etmedi doktoruma yazdım yoğun ve aktif değilse endişe etmemem gerektiğini söyledi gebelik tansiyonum var ondan kaynaklanabileceğini söyledi tansiyon aletiniz var ise tansiyonunuza bakın devam ederse doktorunuz ile görüşüp mutlaka hastaneye gidin internette araştırmış forumlarda okumuştum rahim büyüdüğü içinde olabiliryormuş