012908- Hshshzgsghzhshs 7 ay oldu 2.dogumum olali.İlk zamanlat zordu yetemiyordum ikisne ayni anda bende mutsuz oluyordum biri eksik kaliyor diye ama şimdi ablasinin pesinden emekliyor gülüyorlar valla cok mutlu oluyorum onlari öyle görunce.Senin ki nasil 🥰😇😊
Htccndn Hshshzgsghzhshs 5.5 Ay oluyor doğum yapalı herşeyi tek başıma yapıyorum biraz zor oluyor ama yapacak hiçbir şey yok
Arenbade 012908- benim bebis 9 aylık olcak 2 nisanda ilk bebeğim vallaha destek olmasa kayınvalidem çok zorlanırdım ben🤕🤕
Hshshzgsghzhshs 012908- oyyy maşallah benimki de iyi elhamdülillah bir aylık olucak yarın inslalah daha küçük 🥹
Hshshzgsghzhshs Arzuyn bende 29 günlük anneyim Rabb’im yardımcıniz olsun ya gazı mi var yoksa ağlıyor mu
012908- Hshshzgsghzhshs maşallah zaman hizli geciyor Rabbim cocuklarimizi korusun kötuluklerden kotu insanlardan
Hshshzgsghzhshs 012908- bende gurbetteyim ama eşim her işimi yapıyo ben tek bebişle ilgileniyorum ondan zor geçmiyor 🤗🩷