7.5 ayligiz sanırım . gün içinde çok hareket ediyorum . Uzaninca bebeğim oynamiyor hareket etmiyor . 3 4 saat ay i pozisyonda yatınca anca öyle kipurdaniyor biraz . Karnının bir tarafinda toplanıyor genelde . Neden olabilir ? Çok hareket ettigim için mi anlamadım bir türlü