Merhaba kizlar suan 36 haftalik hamileyim 33 de kontrole gitmistim ve bebeğim 2 bucuk kiloydu ve gelişimi öndeydi 10 gunde 600 gr almisti sonrasinda 35 de gittim ve sadece 140 gr almisti iki haftada doktordan ciktiktan sonra
Baktim kilosuna o yüzden doktora da soramadim iki haftada 140 gr almasi korkulacak bir durum mu acaba ?