Klcarslnn 30+6 haftalığım ama hiç egzersiz yapmıyorum her gün olmasa da yürümeye çalışıyorum , doğum henüz belli değil ama normal doğum muhtemelen. Egzersiz yapmamam doğumu zorlaştırır mı siz yapıyor musunuz yapıyorsanız neler yapıyorsunuz
Tubita Benim çok yeni 7 haftalık gebeyim Allah kısmet ederse doktorum 20. Haftadan sonra egzersiz yapabilirsin dedi ve yapmayı düşünüyorum. İnşAllah üşenmezsem 🤭