Minikkkbezelyem Çok geçmiş olsun. okurken o acıyı hissettim. alerjik sinüzit hastasıyım. kışın nüksetmezse mutlaka mevsim geçişlerinde bi beni yataklık yapar. bildiğin komalık yatırır yani. yüzüm şişer dişlerimi dahi birbirine değdiremem. kafamı gözümü sağa sola çevirirken beynim akıyo gibi hissediyorum ve o 2 hafta, ağzımdan nefes alarak uyumak zorunda kaldım. sıtmalanma hepsini tetikledi. doktor antibiyotik başlattı bi noktadan sonra enfeksiyona çeviriyor bende. tuzlu su ile çek burnuna ama nafile açmadı beni. çok geçmiş olsun. doğumdan sınraki zamanda sinüs ameliyatı kesin olucam