Ossa Kızlar iyi geceler 10 aydır gebelik elde etmeye çalışıyoruz. Bu ay Ovülasyon testine başladım çok bilgim yok yumurtlama olmuş mu olacak mı? 25 marttaki bugün yani 26 marttakinden daha koyu gibi geliyor bana
Kelebekkkk34 Ossa canım pik olmamış henüz malesef. 10-15 dakika içinde bak sonuca, kuruyan testin sonucunu dikkate alma çünkü kuruyunca koyulaşıyor
Ossa Sat 12 Mart adetlerim genelde 29,31,35 gibi değişebiliyor ama genelde 31 günde olmaya başladı son aylar değişmekle birlikte. Bu ay gün aşırı ilişki oluyor yani 2 güne bir zaten en sonuncu da koyu gibi görünen güne denk geldi şans eseri
Betbet12 Ossa o soldaki çizginin sağdaki çizgiyle ya aynı derecede yada daha koyusu yumurtlama olduğunu gösteriyormuş gün aşırı ilişki olursa zaten yumurtlama gününü kaçırmanız mümkün değil ben de sürekli takip ediyordum artık bıkıp testleri bıraktığım ay hamile kaldım 😀darısı size de olur umarım
Kelebekkkk34 @Ossa Evet gün aşırı yapmaya özen gösteriyosan eğer testlere kafa yorma bırak bence çünkü insanın kafası çok karışıyor
Skkkkppp Bence henüz yumurtlama oluşmamış ama gittikçe koyulaşıyor kontrol çizgisi kadar koyulaştığında yumurtlama gerçekleşmiş demektir denemeye devam edin
Ossa Çok teşekkür ederim hepinize devam edeyim inşallah biraz daha gün aşırı olmasına özen gösteriyoruz ama araya arefe giriyor 🤭