Senaan tam olarak aynıyız bende 37+1 ve 33. Haftada nst de sancı çıktığı yatışım yapılmıştı
Bu akşam ve hatta şu an bile aşırı hareketli iki gündür de sırt ağrısı çekiyorum, sabah kontrolüm var çatı muayenesi de yaparız demişti yarın için bakalım ne diyecek doktorum.
Haftaya tatil de uzadı diye iyice stres oldum ya o ara gelirde doktorum olmazsa diye ☹️ kasılmalarım da arttı bu yüzden