Hazmus Merhaba hanımlar 18 haftalık gebeyim bebeğim baş aşağı duruyor erken doğum riski var mı düşük olur mu doktor baktı açıklığım vs yok dedi ama ben endişelendim bi sıkıntı yaratır yaşayanlar oldu mu
Turuncukadin Hazmus canım hiç endişe etme benim de o haftalarda baş aşağı duruyordu epey asagida hatta sonra 25te makat geliş oldu şimdi 31 bitmek üzere baş aşağı duruyor yine. Hiç endişe etme
cerengeredeli Hazmus benimkide 20. Haftada detaylida sol kasıktaydi Basi, tekmelerini şuan bile hep sağ tarafımda hissediyorum. Acikligim erken doğum riskim çıkmamıştı detaylida
Hazmus Turuncukadin maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah sanki afedersiniz orda hissediyorum ani Birşey ile düşecek gibi Allah esirgesin dua edin lütfen
Hazmus Maşallah sağlıkla kucağınıza alın sizde sanki afedersiniz orda hissediyor gibiyim ani Birşey yapınca düşecek gibi korkuyorum dua edin lütfen
Turuncukadin Hazmus Allah korusun canım hiç korkma ben de öyle hissediyordum inan bana. Sadece için rahat etsin diye çok fazla ağır hareketler yapma yine de. Kafası aşağı dönünce de çok aşağıda hissedeceksin zaten emin ol😅💞