Hanımlar merhaba 30+6 haftalık hamileyim bugün bosluguma geldi hamile oluşuma dikkat etmedim ayağımla ağır bişey ittirdim tam o an karnımın alt kısmına bıçak saplanır gibi bı ağrı girdi 6 7 saattir geçmiyor bebeğim bı kaç saat hareket etmedi ama sonra etti şuan kıpır kıpır çok şükür ama bu ağrı beni kitledi hiç hareket edemiyorum kasılıp kaldım şehir dışına ailemin yanına gelmiştim hastane çok uzak ve araba yok telaslandirmamak için gidelimde diyemiyorum sıcak duş aldım geçmedi kanama vs yok sadece alt karnimda bıçak var ben hareket ettikçe etlerimi doğuruyor sanki magnezyum içtim yine geçmedi nasıl geçecek ne yapmam gerek aklım durdu bir kaç gündür de vajinamda yoğun baskı ve ağrı vardı zaten haftalardır ara ara gelen sancılarim vardı anormal bı durum yoktu ama bugün ki hareketim yüzünden sancım doğum başlar diye çok korkuyorum bu sancıya ne iyi gelir ne yapmam lazım lütfen akıl verin bir adım bile yürüyemiyorum