Ronayib ben de yıllardır olan bir durum malesef. Ensede, omuzlarda, saç diplerinde ve gerdan bölgesinde oluyor. Cildiyeyeye gittiğim zaman bir tür mantar olduğunu söylemişti. Yıllardır “OLY” isminde bir sprey kullanıyorum. Birkaç fısla geçiyor. Zamanlar yeniden çıkıyor. Sprey sürekli elimde mevcut bu yüzden. Ama hamileyken kullanılıp kullanılmadığını bilmiyorum. Doktorunuza bir sorarsınız