Kızlar merhaba en son 26 Şubat’ta adet gördüm obilasyon testi takip ettim 20 Mart’ta ise yumurtlama gördüm 21 22’sinde de çatlamıştı ondan sonra bugün normalde adet olmam gerekiyordu olmadım gebelik belirtileri yok yani ama yumurtlamadan sonraki günler ise sol bacağım ağrıyordu hafif hafif kasıklarımda az ağrı giriyor Benim de çok az ağrıyor neyse saat 21.00′de gebelik testi yaptım laqubick kaset test misafirlerim vardı onları gittikten sonra baktım teslim bu şekilde acaba c’den t ye kadar mı geldi yoksa kuruma çizgisi mi normalde bugün adet olmam gerekiyordu olmadım
