Merhaba bende sizinle aynı durumu yaşadım ilk yaptığım test silikti ama adetim geçmeden 1 gün öncesinde öylesine yaptığım bı testi bı kaç gün arayla tekrar yaptım hepsi aynı çıkınca baya bı şüphelendim 3 gun geçince kan testi verdim 48.25 olarak çıktı doktorum çok yeni olduğunu söyledi cumartesi tekrar gidip kan verdim ozmn da 5 gün geçmiş oldu 228 çıktı cuma da gidip keseye bakılacak inşallah hayırlısıyla kesede gözükür