Enmomy 40+0 gelen giden yok . Sancım yok nişan yok . Nasıl anlayacağım . Ya gelmese bebiş . Sizde durum nedir
rumikaa Enmomy hayırlısı olsun bizim bebişin gelesi yoktu kanala dahi girmemişti 0 sancı 0 açıklık 40+1 de suniyle doğum yaptım
Enmomy Beyzahamarat72 sağlıkla kucağımıza almayı nasip İnaşşah . Kandil gecesinde dualarımız kabul olsun
Beyzahamarat72 Enmomy amin inşallah ya ne acılma var ne sancı ne bebek kanala gırmış haftamda gecıyor beklıyorum oyle bende
Selenaycan Bende 40+1 yarın doktora gidicem bakalım ne diyecek ufaktan ağrılarım oluyor kızlar sizde birşeyler yok mu
keyfimin-kahyasi-misin Selenaycan bundan iki hafta önce düzenli Kasilmam olmuştu ve nişanim gelmişti ama hala dogurmadim 🤣
Selenaycan Enmomy bayramda doktor acilde olur diye düşünüyorum sağlık sonuçta mutlaka bir uzman bulunur bugün bende doktora gittim 41e kadar gelmese yatışını yapıcaz dedi nstye giricem şimdi inşallaanjjj sancım vardır da ben hissetmiyorumdur 😄🙏