Hanzademerve Selam kızlar 37 + 6 haftalık gebeyim, devlet hastanesine gidiyorum 2 nisana sezaryen olacağım ama bayram tatili 9 gün oldu benim doğum iptal mi acaba nasıl olacak anlamadım 🤦🏼♀️
Bebekmert Hanzademerve benimde 2 Nisan sezeryan doğumum vardı yarın kontrolüm var onda soracağım doktora . Ama iptal olmaz nöbetçi doktor yapar muhtemelen