Ayssa202 Kızlar benim ayın 23 ünde ovülasyonum pik oldu ertesi gün silikleşti 3 günü değerlendirdim. Ne zaman test yapmam doğru olur? Yumurtlamadan 14 gün sonra regl olunuyor diyorlar doğru mu yardımcı olabilir misiniz?
mrp2023 Ayssa202 bata 4-5 gün kala yapmaya başlanıyor ama asıl bat günü en doğrusunu veriyormuş geç döllenme değilse
Ayssa202 minikbebegim06 en son 26 sında ilişki oldu onu mu baz almayalım canım yoksa çatlanan ilk günü mü
Ayssa202 zlemceylan yaaa benim bir kere kimyasal olmuştu onu bat dan sonra ki gün silik çıkmıştı ama o zaman yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum
Ayssa202 zlemceylan geçen ay olmadı belki yumurtlama olmamıştır ama bu ay testle piki gördüm bakalım olacak mı