Salihaa42 bende boyleydim bir kaç gün hissediyordum sonra bir kaç gün hissetmiyordum. Çikolata yiyip uzanın yarım saat içinde hareket eder belki. Ama şunu soyliyim haftaniz erken stres yapmayın. Bende şuan 22+5 deyim 22 den itibaren her gün hissetmeye başladım. Hatta bugün felaket yoğun bir temizlik yaptım rahatsızlandım ama miniğim dinlenmeye geçince daha çok hareket etmeye başladı. Kafanıza takmayın, ben hep kanama yoksa her şey yolundadır diye düşünerek kendimi avuttum. Sizin yine de içiniz rahat etmiyorsa bir sağlık ocağına gidip dinleyin