Kubrablu dogum iznine ayrıldığınız günün ucret ile bir ilgisi yok yasal olarak 32. Haftadan itibaren baslar 37. Haftaya kadar dogum iznine cikmis olmanız gerekir eger 32 de ayrilmazsaniz ilerleyen zamanda ayrılırsanız izine 3-4 gun demişsiniz o gunler dogum sonrasi kullanicaginiz izin suresinine eklenir. 32. Haftada izne ayrilsaydiniz 8 hafta dogum oncesi 8 hafta dogum sonrasi olacakti 32+4 te ayrilirsaniz dogum oncesi 4 gun eksik olcagi icin dogum sonrasi 8+4 olacak. Birde 300 -500 arasi bir dogum parasi veriyorlardi eskiden nüfus mudurlugune basvuru yapilinca tutardan emin degilim degismis olabilir