Kizlar benim adet düzensizliğim var ve doktora gittim yaz doğum kontrol hapı verdi 3 aylık kullanmam için ama ben ikinci kutuyu bitirmek üzereyim hâlâ adet olmadım sürekli kahverengi bazen de kırmızı gibi ama adet gibi değil akıntı geliyor sizlerinde başına böyle bir durum gelen var mı ne yaptınız bu şekilde devam ettiniz mi ilaca sormak istedim .