Novella HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Evet keşke hiç kullanmak zorunda kalmasak ama mecbur oluyor işte. 8 ay sorunsuz geldim son dk gol attı. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏☺️
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Novella malesef iyi olsunlar yeter ki diyor insan artık 🥲 sağlıkla gelsin bebişin 🥰
Turuncukadin Sevgilimmmmmmm ben de aynı sebepten kullanmaya başlayacağım. İşe yaradı mı sende canım karnımda yanlarda ağrı oluyordu
Sevgilimmmmmmm Turuncukadin benim kasık bolgemde ağrı oluyordu ve karnım sertleşiyordu hep. Magnezyum ve progestan kullanmama rağmen geçmedi hala ağrım var
Turuncukadin Sevgilimmmmmmm kasıklara bazen vuruyor benim ama sıkıntı yok dedi doktor. Ama şey dedi rahmin gerildiği büyüdüğü için ağrıyor sorun yok dedi
h_h_momss Ben tüp bebekle hamile kaldım 27 haaftalığım hala kullanıyorum en başından beri ama bana hiç fitilden sonra yatmam söylenmedi,sabah koyup işe gidiyorum 1.5 2 saat sonra fitilin akıntısı geri geliyor
Sumpt nur2529 merhabalar bende 7 haftalık hamileyim bende de kanama alanı gördü günde bi defa iç progestan dedi . Sonra başka doktora gittim oda günde bir hafta boyunca günde üç defa fitil olarak al dedi napmalıyım sizce
nur2529 Sumpt ben 7haftadan 12ye kadar günde iki defa fitil olarak kullandım önce dr açıklama yapmamıştı oral kullandım sonra drum fitil olarak kullanmamı söyledi yan etkileri daha az oluyormuş o şekilde yoksa baş dönmesi gibi yan etkileri var diye biliyorum ve bence de fitil olarak kullanımı daha etkili tabi sizin durumunuz için bi şey söyleyemem ama endişelenmeyin bence o dönem için normal bi durum kahvarengi lekelenmeler progestan gerçekten işe yarıyor 12+4 de randevuya gittiğimde kanama alanım tamamen geçmişti bıraktım kullanmayı
nur2529 Sumpt ama içmeyi tercih edecekseniz gece yatmadan içmenizi öneririm baş dönmesi ihtimaline karşı ben bi süre öyle yapmıştım bi sorun yaşamadım genelde dr lar fitil olarak kullanımını öneriyor ama