cebruc o haftalarda bende hastaneye yattım sanırım 34+2 olması lazım. Serum, hap ve ciğer geliştirici tedaviler uygulandı. 2 gün kaldım. Çıkış verildikten sonra yine sancılarım oldu . Nstde sürekli çıkıyordu. Ben dinlenmeyi tercih ettim. Açıklık yoktu suyum gelmiyordu. Bebeğimin hareketleride iyiydi. Doktor dinlen demişti. Bugün sabah doğum yapacağım.38 haftalık olduk . Sezeryan olacağım için 38de doğum olacak. Normali tercih etseydim gününü bekleyecektim. Yani dinlenip kendinizi yormazsaniz doğum sürecini biraz daha uzatabilirsiniz.