edashh ilk doğumum çok zor olmasına rağmen ikincide de suniyi kabul ettim epudral hiç istemedim. bana o daha Korkutucu geliyor.Eltim epudral yaptı doğumdan sonra çok sıkıntı çekti oturtamadı bile. Evet Doğum anı kolaymış sancıyı hissetmiyormuşsun. Ama bana o belden vurulan iğne falan çok ürkütücü geldi.3.yü de doğursam kendi sancım olmasa bile yine suni derim 😎😎