Merhaba arkadaşlar 👋 benim ikinci hamileliğim ancak ilk hamileligimden beri bacaklarımdan ağrı hissizlik uyuşma çok vardı magnezyum vs kullanmış olsam da meğer olay farklıymış.iki bacağımda da vönöz yetmezliği var ve Buda gebelik için riskliymiş.ya varis çoraplarıyla yada kan sulandırıcılatla desteklenmek gerekiyormuş.kalp ve damar cerrahiden haftaya net sonucu alıcaz ancak çok endişeleniyorum.duydugum şeyler çok üzüyo açıkçası pıhtılaşma emboli doğum esnasında olabileceği gibi hayat kaybına kadr gitme olasılığı oluyormuş ? Aranız da yaşayan veya bilgisi olan var mı acaba ?