Kızlar merhabaaa 🫶🏻🫶🏻 Sizlere danışmak istediğim bir konu var. Bizim soğum Allah nasip ederse Ağustos sonu ya da Eylül başı gibi olacak sanırım. Ben Rize’de yaşıyorum burda hava çok nemli olur o zamanlarda. Sizce yenidoğan kıyafetlerini kalınlık olarak nasıl almalıyım? Zıbınlar uzun kollu mu kısa kollu mu olmalı? İsimli yenidoğan takımı sizce müslin mi olmalı penye mi? Yardımcı olursanız sevinirim 💖☺️