nurmltli61 Kızlar sabahtandır bi sancı var sağ kasığım belim kalçam ağrıyo karnımda hi sancı var tarif edemiyorum nefes alamıyorum bazen doğum sancısını biraz tarif edebilir misiniz bu yaşadığım ne şuan görenler yüzün bembeyaz ruh gibisin diyorlar
tatlibebegim_ nurmltli61 benimde bu şekildeydi birde kasılıyodu sürekli bebek bi yere toplanıp o bölge yumurta şekli oluyodu canımı acıtıyodu
nurmltli61 tatlibebegim_ ya benim de öyle karnım sertleşiyo bebek toplanıyo bi yerde daha çok sancı giriyo sanki 🥹
tatlibebegim_ nurmltli61 bulabilirsem doğum yaptığımın önceki günü karnımı atıyım fotoğraf akşama kadar böyleydi akşamına acile gittiğimde 3 cm açıklık vardı
nurmltli61 tatlibebegim_ benimde böyle toplanıyor sonra düzeliyor toplanınca saha çok ağrı giriyo ama