Berenreyhan Erkek bebek sağ tarafa kız bebek sol tarafa tutunur diye bişey duydum ama bilimsel gerçekliği var mı bilmiyorum sizin bebişleriniz cinsiyetine göre ne tarafa tutundu 🤗
CerenDF Berenreyhan sağ tutundu erkek cinsiyeti. 💕 Ama şimdi siz böyle yazdınız ya kesin linçlerler sizi bilginiz olsun
Meryemm0020 Berenreyhan iki kızım var soldaydi görüntüsü bu üçüncü gebeliğim 11+3 sağda bu sefer bakalım ne çıkacak bende bilmiyorum 😂
Su123 Berenreyhan bence doğru kızım soldaydı ikinci gebeliğim oğlum olacak Allah’ın izniyle hep sağda
Berenreyhan Evet bende kime sorsam kız solda erkek sağda diyorlar sanırım doğru sizlerin yazdığına göre tabi istisna olabilir ama gerçeklik payı var sanırım