user876544926 canım ben Avent almıştım bebeğim ilk günler asla onu tüketemedi biberon onu çekiyor çekiyor ya 2 saatte ancak bütün ya da hiç içemiyordu, Kızım şu an 3:30 aylık lansınoh aldım 2. günde Doğduğundan beri onu kullanıyoruz çok memnunum. Ara ara Ave’i tekrardan denemiştim biberon boşa gitmesin diye ama maalesef ki Aven’tte içmedı Çok zorlandı lansınoh tavsıyemdir