Kvsralm Hayırlı kandilller kızlar bebeğim 22 haftalık ama hareketlerini hissedemiyorum normal mi 2. Gebeliğim kızım da 19.haftada hissetmiştim 😒
zeyneb7ozdmr haftada çok net hissetmemen normal sanki içinde kelebek ucuyormus gibi his veriyor, ben şuan 27. haftadayim çok net hissediyorum ve karnımın ustunden de attığı tekme belli oluyor.