Bu hafta Bilkent şehir hastanesinde yaptırdım. 10 dk sürdü. Bana hiç bi şey göstermedi doktor. Totalde 5 cümle kurmuştur. Bitiminde normal kontrolde gittiğimiz ultrasondan daha kötü görünümlü renksiz tek bir fotoğraf verdi. Bebek belli belirsiz görünüyordu.
2 hafta önce Ali İpek’e gitmiştim. İmkanınız varsa gitmenizi tavsiye ederim. 4 bin liraya yaptırdım. Uzun uzun bilgilendirdi. Nereye baktıysa söyledi ayrıntılı ayrıntılı. Gerçekten güven verdi. Bebeği ilk defa yakından görme imkanına sahip oldum böylece. Çok sayıda renkli fotolarını falan verdi bebeğin