Meryemm0020 13 . Haftada doktor randevum var ama devlet hastanesi cinsiyet söylerler mi acaba devlet söylemiyor heme diye okudum çoğu kişide
oglussannesiiii Meryemm0020 söylemiyorlar cidden 14. Haftada belli olur dedi ama en net 16. Haftada söylüyorum demişti doktorum bana
aycabelgin0 Devlette 12. Haftamda bana erkek demişlerdi tahmin olarak 17 de tekrar gittim kız dediler şuan özeldeyim 21 haftalığım değişmedi kız çıktı 😊
Meryemm0020 aycabelgin0 ya çok sevindim benim iki kızım var ama bu ikinci evliliğim eşimin ilk çocuğu kız diye tutturuyor yanımızda değil şehir dışında doğumda anca gelebilecek bende heyecanlıyım o yüzden öğrenmek için
Meryemm0020 Talentedmom hadi ya buradaki doktorları pek bilmiyorum yeni evlendiğim için başka şehre geldim gittiğim doktor ilgisizdi ama yeni bir doktor ismi duydum çok ilgili hastaneye yeni geldiğini söylüyorlar bakalım inşallah söyler
Talentedmom Meryemm0020 12 biraz erken tahmin olabiliyor ama 16 da tam netleşiyor özeller tahminde bulunabiliyor
Meryemm0020 oglussannesiiii Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah benden 2 gün öndesinn☺️🦋
oglussannesiiii Meryemm0020 aminnn Allah bütün hamilelerin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 ❤️