Kızlarr haziranın 15-20si gibi bebişim doğacak inşallah 🤰🏻 eylülde bebiş 2.5-3 aylıkken 1 haftalığına tatile gitmeyi düşünüyoruz. Fiyatlar uygun olsun diye şimdi alalım diyoruz ama kararsız da kaldım. Gidilir mi sizce tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim 😍😍