Hatice90 ben aldım canm bir ay ewwel gitmiştim radyolog değil perinatolog bakıyor ama pek ilgi Yok sana hiç bişey demiyor soru sordum ben cevap vermedi normal ultrason kağıdı verdi renkli falan değil bitince sorun yok sağlıklı görünüyor dedi o kadar 182 den alınıyor randevu ancak bende 15 gece aradım zor alabildim