Crkbra Kızlar Sakarya’da devlet hastanesi detaylı ultrasonu kaçıncı haftada yapıyor onun için sıra almak gerekiyor mu ? Özel kliniğe gidiyorum detaylı ultrason için büyük ihtimalle muayene hariç ücret isteyecek o yüzden devlette yaptırmak istiyorum. Şuanda 13 haftalık gebeyim
Crown23 Crkbra merhaba kadın doğumdan bir an önce sıra alın sizi yönlendiriyor 21-22 haftalara randevu erkenden veriyorlar geç kalmayın
Crkbra Selenavci63 ikili taramayı kendi doktorumda yaptırdım. Sedat umur a gidiyorum. İkinci gebeliğim çok memnunum. Ama fiyatlar dediğim gibi çok fazla arttığı için devlette detaylı ultrasonu yaptırmak istiyorum
Cns_yldz13 Kadın doğuma gidip bir görünün, o size ultrason randevusu verir 20-22. Haftalarda yapılıyor ama bir an önce gitmelisiniz detaylı randevusu 1 buçuk ay sürüyor vermeleri çünkü. Bu arada Erdal Çil e gidiyorum çok iyi bir doktor öneririm
Crkbra Eymennn1 sormadım geçen hafta ikili tarama testi yaptırdım o 1100 ya da 1200 civarıydı tam hatırlayamadım. Arayıp sormakta fayda var bir daha Nisan ayının sonunda gideceğim çünkü
df-kumsal Eymennn1 swdat umurun takipli hastasıyım detaylıdan sebiha hanım baktı ve ilgili bilgili bir doktor gerçekten 3 nin aldı . Sedat bey de detaylının raporlarını inceledi muayneye gerek yok dedi orda baktıkları için bi problemde olmayınca 1 ay sonra gittim sedat beye muayneye
Pembe_bulut Ben de Erdal Çil’e gidiyorum 15. Haftamda bir kağıtla radyolojiye yönlendiriyordi oradan da detaylı için sıra veriliyor ertelemeden gidin 😊
Cns_yldz13 Pembe_bulut Erdal Bey medardan geçti devlete medardan tanıyorum kendisini gerçekten çok nazik iyi bir doktor memnunum
Pembe_bulut Cns_yldz13 Erdal Beyde mi öğrendiniz ben de Erdal Çile gidiyorum bu hafta cinsiyeti öğrendik de yanılma olmuş muydu sizde diycektim 🤭
Cns_yldz13 Pembe_bulut özelden de talipliyim özeldeki doktorum söyledi ilk ondan sonra da Erdal bey söyledi aynısını :) çok iyi bir doktor yanılma payı olacağını düşünmüyorum
Pembe_bulut Cns_yldz13 Ay hadi inşallah ya net görmese söylemezdi diye düşünüyorum ben de memnunum Erdal Bey’den 😊
Cns_yldz13 Pembe_bulut Yok net olanı söylüyor, çünkü ben ilk özeldeki doktorumdan duydum Erdal beye de cinsiyet erkek gibi demiştiniz sizde dedim ben gibi demem aslında sizin yanlışınız var ben netse söylerim dedi o yüzden %100 dür :)
Crkbra Eymennn1 ben 1100 TL vermiştim takipli hastası değil misiniz acaba neden öyle fiyat söylediler size
Pembe_bulut Cns_yldz13 ya çok sevindim çok sağolun ben de sordum değişme ihtimali var mı diye yok kız dedi 🤭