CerenDF bende bu ay ovulasyon yaptım hatta 32. Gün fon geç pik gördüm sonra silikleşince catladı sandım doktora gittim catlamamış dedi kiste dönüşmüş içi kanla dolmuş 33 mm dedi ama iyi huylu korkulacak bir şey değil dedi hatta bu tür kistler bazen gebelik besliyor dedi ilaç vermedi Cuma tekrar gidicem muhtemelen kan testi isteyip ilaç verir artık çünkü son adet başlangıcım 13 Şubat hala adet olamadım ya ☹️