Kubradurmus12 Kızlar üst üste yaptığım erken gebelik testleri hep aynı siliklikde ama farklı markalar kan verdim ilk 0,02 çıktı 3 gün sonra 2, 00 çıktı artma olur mu yoksa gebelik testleri hepsi yanlış sonuç mu verdi?
minikbebegim06 Kubradurmus12 maalesef 0 ve 5 arasında olan her değer negatif sayılıyor idrar testleri yaniltabilir ama adet gecikmesinde yeniden test verin
Bsrabzkrt Kubradurmus12 erken gebelik testi yapınca malesef öyle oluyor ben iki farklı markadan erken test yaptım biri pozitif biri negatif çıktı adete bir hafta vardı kan verdim negatif çık adetim 3 gün geçti kaset test yaptım pozitif çıktı şuan 18 haftalık hamileyim
mucizemom8 Kubradurmus12 benim idrar testleri hepsi pozitif çıktı ama iki defa kan verdim ikisi de 2 çıktı testler yalancı pozitif verebiliyor
Rabiadgdmr Kubradurmus12 Bence yükselir Benim beta 2.95 geldi doktor yok dedi ısrar ettim tekrar vereyim diye o zaman haftaya gel dedi haftaya gittiğimde ise 489 du 1 hafta sonra şimdi ise 7 haftalık oldu haftaya kalp atışını dinleyeceğiz 🙂
Zeszy Rabiadgdmr ay aradığım yorum😂😂adete 1 haftam var 2.99 çıktı bügun tekrar versem artarmi acabaya bayada hisediyorum var gibi
mucizemom8 Kubradurmus12 malesef bende üç gebeliğim oldu üçünde de böyle saçmalık görmemiştim öğrenmiş oldum😏