Kızlar bu yöntemle doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi acaba? Cuma günü için randevum var. Normal düşünüyordum fakat sanırım bu yöntemle doğum yapacağım. Kolaylıkları, zorlukları, yaşadıklarınız, önerileriniz varsa lütfen aydınlatın beniiii 🤍