38+4 hamileyim doktorumun dediğine göre bayram da veya bayramdan hemen sonra doğum görünüyor dedi ama belli olmaz tabi normal doğum istiyorum zaten her hafta kontrole çağırdı artık geçen hafta bugün gitmiştim zaten artık suyum veya sancım gelene kadar gitmeyi düşünmüyorum özel hastane takipliyim kaynanam da eşimde her hafta gitmeme pek sıcak bakmıyorlar kaynanamla yaşadığım için kararları o veriyor çoğunlukla her hafta para vermek istemiyorlar sanırım sizce bi sıkıntı olur mu gitmesem ?